جامعة الاقصى

عزيزي الزائر/عزيزتي الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول ان كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب بالانضمام الى اسرة الملتقى سنتشرف بتسجيلك
king
ادارة المنتدى/ jako
جامعة الاقصى

عزيزي الزائر/عزيزتي الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول ان كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب بالانضمام الى اسرة الملتقى سنتشرف بتسجيلك
king
ادارة المنتدى/ jako
جامعة الاقصى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

جامعة الاقصى

الرئيسية*  أحمد حمدان *أحدث الصورالتسجيلدخول

ارجوكم ساعدونى بسرعة عاوز امتحان تاريخ الحروب الصليبة النصفى او النهائى

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
الفتى الطائر
اقصاوي جديد لنج
اقصاوي جديد لنج

ذكر
بلدي : ارجوكم ساعدونى بسرعة عاوز امتحان تاريخ الحروب الصليبة النصفى او النهائى Male_p10
ارجوكم ساعدونى بسرعة عاوز امتحان تاريخ الحروب الصليبة النصفى او النهائى Dalo3y-12314055980
احترام قوانين الملتقى : ارجوكم ساعدونى بسرعة عاوز امتحان تاريخ الحروب الصليبة النصفى او النهائى 69583210
المرح يجمعنا : ارجوكم ساعدونى بسرعة عاوز امتحان تاريخ الحروب الصليبة النصفى او النهائى Eywejnrqig6r
ارجوكم ساعدونى بسرعة عاوز امتحان تاريخ الحروب الصليبة النصفى او النهائى Xxxxww10

ارجوكم ساعدونى بسرعة عاوز امتحان تاريخ الحروب الصليبة النصفى او النهائى Empty
مُساهمةموضوع: ارجوكم ساعدونى بسرعة عاوز امتحان تاريخ الحروب الصليبة النصفى او النهائى   ارجوكم ساعدونى بسرعة عاوز امتحان تاريخ الحروب الصليبة النصفى او النهائى I_icon11الأربعاء نوفمبر 12, 2008 4:18 am

بسم الله الرحمن

انا عاوز امتحان لمادة تاريخ الحروب الصليبية للدكتور عادل نبهان ضرورى جداا الله يخليكم

واللى عارف اسئلة امتحان النصفى يكتبهن هون عهلى الملتقى ضرورى لانو على يوم الاربعاء القادم 19 الشهر امتحان نصفى ومش عارف شى بالمادة الامتاحن يكون من اى سنة دراسية مش مهم المهم يكون للحروب الصليبة تاريخ
ارجوكم ساعدونى بسرعة
ساكن القمر
اقصاوي حارق خارق متفجر
اقصاوي حارق خارق متفجر
ساكن القمر

ذكر
التخصص : الرومانسية واساليب تدريسها . . .
الاسم الحقيقي : تيتو ...
السكن- المدينة : سجن غزة ...
بلدي : ارجوكم ساعدونى بسرعة عاوز امتحان تاريخ الحروب الصليبة النصفى او النهائى Male_p10
ارجوكم ساعدونى بسرعة عاوز امتحان تاريخ الحروب الصليبة النصفى او النهائى 110
احترام قوانين الملتقى : ارجوكم ساعدونى بسرعة عاوز امتحان تاريخ الحروب الصليبة النصفى او النهائى 69583210
المهنة : ارجوكم ساعدونى بسرعة عاوز امتحان تاريخ الحروب الصليبة النصفى او النهائى Collec10
المرح يجمعنا : ارجوكم ساعدونى بسرعة عاوز امتحان تاريخ الحروب الصليبة النصفى او النهائى Eywejnrqig6r
ارجوكم ساعدونى بسرعة عاوز امتحان تاريخ الحروب الصليبة النصفى او النهائى Xxxxww10

مُساهمةموضوع: رد: ارجوكم ساعدونى بسرعة عاوز امتحان تاريخ الحروب الصليبة النصفى او النهائى   ارجوكم ساعدونى بسرعة عاوز امتحان تاريخ الحروب الصليبة النصفى او النهائى I_icon11الإثنين ديسمبر 07, 2009 2:40 pm

[ [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] يافتى الطائر الامتحان بقدر يعنى اساعد بالاسئلة النصفى االبيجيبها بنصفى انك تدرس على معركة بيروت وعكا ماهى الحروب الصلبية واسبابها ومعركة الدم التى حصلت اسبابها

ة i][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
ايمان يوسف
اقصاوي يستعد للاقلاع
اقصاوي يستعد للاقلاع
ايمان يوسف

انثى
التخصص : تعليم اجتماعيات
ارجوكم ساعدونى بسرعة عاوز امتحان تاريخ الحروب الصليبة النصفى او النهائى 1310
المهنة : ارجوكم ساعدونى بسرعة عاوز امتحان تاريخ الحروب الصليبة النصفى او النهائى Studen10

مُساهمةموضوع: رد: ارجوكم ساعدونى بسرعة عاوز امتحان تاريخ الحروب الصليبة النصفى او النهائى   ارجوكم ساعدونى بسرعة عاوز امتحان تاريخ الحروب الصليبة النصفى او النهائى I_icon11الأربعاء يناير 20, 2010 3:48 am

مساء الخييييييييير

هلا انا ممكن افيدك بالنهائي

اهم شي تركز على

استرداد الرها
استعادة بيت المقدس

معركة تل الجزر

معركة عيون كريسون

وانا راجعة لافيدك باسئلة كمان

ربي يوفقنا جميعا
رائد الشموخ
أقصاوي متقدم
أقصاوي متقدم
رائد الشموخ

ذكر
التخصص : الفيزياء وأساليب تدريسها
الاسم الحقيقي : موسى
السكن- المدينة : رفح
ارجوكم ساعدونى بسرعة عاوز امتحان تاريخ الحروب الصليبة النصفى او النهائى Dalo3y-12314055980
المهنة : ارجوكم ساعدونى بسرعة عاوز امتحان تاريخ الحروب الصليبة النصفى او النهائى Collec10

مُساهمةموضوع: رد: ارجوكم ساعدونى بسرعة عاوز امتحان تاريخ الحروب الصليبة النصفى او النهائى   ارجوكم ساعدونى بسرعة عاوز امتحان تاريخ الحروب الصليبة النصفى او النهائى I_icon11الأربعاء يناير 20, 2010 11:01 am

شباب يلي معاه فيزيا احصائية مع دكتور مازن العبادلة يا ريت يحكي شو يلي جاي بالنهائي بالنسبة لشابتر 6
الرقم الصعب
اقصاوي مع مرتبة الشرف
اقصاوي مع مرتبة الشرف
الرقم الصعب

ذكر
التخصص : وزير الراحة والنوم
الاسم الحقيقي : خالد الزطمة
السكن- المدينة : سجن غزة المركزى
ارجوكم ساعدونى بسرعة عاوز امتحان تاريخ الحروب الصليبة النصفى او النهائى 2410
احترام قوانين الملتقى : ارجوكم ساعدونى بسرعة عاوز امتحان تاريخ الحروب الصليبة النصفى او النهائى Uoa_ao10
المهنة : ارجوكم ساعدونى بسرعة عاوز امتحان تاريخ الحروب الصليبة النصفى او النهائى Unknow10

مُساهمةموضوع: رد: ارجوكم ساعدونى بسرعة عاوز امتحان تاريخ الحروب الصليبة النصفى او النهائى   ارجوكم ساعدونى بسرعة عاوز امتحان تاريخ الحروب الصليبة النصفى او النهائى I_icon11الخميس يناير 21, 2010 1:19 am

يا اخ الفتى الطائر هى الامتحان باذن الله
1/تحدث بالتفاصيل عن استرداد الرها على يد عماد الدين الزنكى
2/مر الصراع بين نور الدين والملك الصليبى عمورى للسيطرة على مصربثلاث مراحل تحدث عن المرحلة الثانية من الصراع
3/اذكر الاعمال التى قامت بها الحملة الصليبية الخامسةفى بلاد الشام
4 اذكر مذكرات تاريخية تفصيلية
-معركة تل الجزر
-المؤامرى على صلاح الدين فى مصر
-غارة الصليبين على البحر الاحمر

وراح يجى سؤال من الوحدة الفرابعة الى كانت محزوفة السنة الماضية

وشروط صلح يافا

املى ان اكون قد افدت
وموفقين جميعا
http://aaa.201015@hotmail.com
رائد الشموخ
أقصاوي متقدم
أقصاوي متقدم
رائد الشموخ

ذكر
التخصص : الفيزياء وأساليب تدريسها
الاسم الحقيقي : موسى
السكن- المدينة : رفح

مُساهمةموضوع: رد: ارجوكم ساعدونى بسرعة عاوز امتحان تاريخ الحروب الصليبة النصفى او النهائى   ارجوكم ساعدونى بسرعة عاوز امتحان تاريخ الحروب الصليبة النصفى او النهائى I_icon11الخميس يناير 21, 2010 3:26 pm

شو بالنسبة للفيزياء الاحصائية مع الدكتور مازن العبادلة شو ما في حدا فيزياء هون

ارجوكم ساعدونى بسرعة عاوز امتحان تاريخ الحروب الصليبة النصفى او النهائى
صفحة 1 من اصل 1